U prošlim postovima sam pisala o komunikaciji u oganizaciji, kako su komunikacijske vještine ključ poslovnog uspjeha, navela sam razine komunikacije, zatim konflikte unutar oragnizacije i na kraju važnost komunikacije u organizacijama.
Međutim, došla sam do zaključka da je uspješnost organizacije povezana s kvalitetom komunikacije unutar organizacije, gotovo da nema organizacije koja ne navodi komunikaciju kao jedan od izazova s kojima se susreće u svakodnevnom radu. Da bi organizacija postigla kompetitivnu prednost u odnosu na konkurenciju izuzetno je važna ne samo kvalitetna komunikacija između djelatnika istog ali i različitog hijerarhijskog nivoa već i brzina komunikacije unutar cijele organizacije.
Na kraju, zahvaljujem svima koji su pratili i komentirali moj blog, te postali sljedbenici i pomogli mi da izradim zadaću iz kolegija "DIGITALNO GOSPODARSTVO"!
Pozdrav!
Lijepo je vidjeti zanimljiv i poučan članak. Budući ekonomisti će ti biti vrlo zahvalni. Nadam se još pokojem članku.
OdgovoriIzbrišiNema na čemu. I drugi put :-)