ponedjeljak, 18. travnja 2011.

zaključak i zahvala

U prošlim postovima sam pisala o komunikaciji u oganizaciji, kako su komunikacijske vještine ključ poslovnog uspjeha, navela sam razine komunikacije, zatim konflikte unutar oragnizacije i na kraju važnost komunikacije u organizacijama.

Međutim, došla sam do zaključka da je uspješnost organizacije  povezana s kvalitetom komunikacije unutar organizacije, gotovo da nema organizacije koja ne navodi komunikaciju kao jedan od izazova s kojima se susreće u svakodnevnom radu. Da bi organizacija postigla kompetitivnu prednost u odnosu na konkurenciju izuzetno je važna ne samo kvalitetna komunikacija između djelatnika istog ali i različitog hijerarhijskog nivoa već i brzina komunikacije unutar cijele organizacije.

Na kraju, zahvaljujem svima koji su pratili i komentirali moj blog, te postali sljedbenici i pomogli mi da izradim zadaću iz kolegija "DIGITALNO GOSPODARSTVO"!

Pozdrav!





1 komentar:

  1. Lijepo je vidjeti zanimljiv i poučan članak. Budući ekonomisti će ti biti vrlo zahvalni. Nadam se još pokojem članku.

    Nema na čemu. I drugi put :-)

    OdgovoriIzbriši