srijeda, 13. travnja 2011.

Komunikacija i konflikti u komunikaciji

Komunikacija je prijenos informacija od pošiljatelja k primatelju uz uvjet da primatelj razumije informaciju. Funkcija komunikacije je ujedinjavanje organizirane aktivnosti. Ona je sredstvo modificiranja ponašanja, provođenja promjena, postizanja proizvodnosti informacija i ostvarenja ciljeva. Prenošenje informacija od jedne do druge osobe je nužan proces bilo da se govori o obitelji, crkvi, poduzeću, timu, grupi ... Na komunikaciju možemo gledati kao na sredstvo povezivanja ljudi u organizaciji na ostvarenju zajedničke svrhe. Aktivnost unutar skupine nije moguća bez komunikacije jer se ne mogu provesti koordinacija i promjena. Svrha komunikacije u organizaciji je provesti promjenu – usmjeriti akcije u cilju dobrobiti poduzeća.



Komunikacija je potrebna za:
  1. uspostavljanje i provođenje ciljeva
  2. razvitak planova za njihovo ostvarenje
  3. organiziranje ljudskih i drugih resursa na najuspješniji i najdjelotvorniji način
  4. izbor, razvitak i ocjenjivanje članova organizacije
  5. vođenje, usmjeravanje, motiviranje i kreiranje klime u kojoj ljudi žele pridonositi
  6. kontrolu izvođenja.


 Lamza – Maronić, M., Glavaš, J.:Poslovno komuniciranje“, Studio HS Internet, Ekonomski fakultet  u   Osijeku, Osijek, 2008. str. 18.

2 komentara: